1 / 3
Caption Text
2 / 3
Caption Two


                           UA| EN

смт Дослідницьке,
вул. Інженерна, 5
044 290-43-49
ndipvt@ukr.net



Олександр Бородай та Андрій Панкратов під час Першої конференції з циклу “Збільшення прибутку в агробізнесі”

 

Олександр Бородай та Андрій Панкратов  під час Першої конференції з циклу “Збільшення прибутку в агробізнесі”


 

 

Оптимізація закупівель дозволить знизити вартість продукту

У нинішній час насичений ринок змушує компанії шукати нові методи зниження собівартості продукту. Одним з них може стати оптимізація закупівель – розповів директор з розвитку бізнесу APS SMART Олександр Бородай під час Першої конференції з циклу "Збільшення прибутку в агробізнесі”, організованої агромеіа-агенцієюSAPIENZAза підтримки Київського Міжнародного Контрактового ярмарку.

"В Україні спостерігається зростання економіки. Конкуренція посилюється, інвестиційний клімат залишається складним. Насичений ринок змушує компанії шукати способи зниження собівартості. При цьому споживач очікує високу якість продукту, жорстка конкуренція призводить до зниження рентабельності, а збільшувати продажі стає складніше.

Переваги отримують ті компанії, які при низькій собівартості зберігають якість і мають високу операційну ефективність. Оптимізувати операційні процеси, прискорити обробку даних і крос-інтеграційні взаємодії допомагають діджитал-інструменти”, – зазначивОлександр Бородай.

За його словами, оптимізація закупівель дозволяє істотно знизити вартість продукту."Ми розробляємо інтелектуальні системи управління повним циклом закупівель, які підвищують конкурентоспроможність підприємств на ринку.

Наша команда – це професійні закупівельники з досвідом роботи 10-15 років в різних сферах бізнесу, кваліфікований IT-персонал з досвідом роботи в масштабних проектах.

Наші продукти: SRMAPS SMART– комплексна система автоматизації закупівель: aps-smart.com і SALESBOOK – платформа продажів і закупівель: salesbook.com.ua, крім цього ми проводимо професійне навчання користувачів систем”, – розповів Олександр Бородай.

"SRM APS SMART – це модульна структура рішення, що дозволяє охопити повний цикл закупівель: управління номенклатурою, планування, бюджетування, збір потреби, створення та узгодження заявок, проведення багатоформатних торгів, багатофакторне визначення переможця, узгодження контракту, замовлення на поставку, приймання товару, аналітика, KPI, управління постачальниками”, – зазначив директор з розвитку бізнесу APS SMART.

За його словами, завдяки APS SMART вдається досягти чималому економії часу: до 50% – на підготовку документації, до 50% – на контроль і узгодження рішень керівниками, до 80% – на аналітиці та звітності, від 20 до 50% – на циклі закупівлі.

"На обсязі закупівель економія грошей сягає від 10 до 20%. До того ж APS SMART – це якість процесів: 100% контроль процесів, 100% – безпаперовий документообіг, 100% – архів і пошук всієї документації.

В результаті вдається отримати зниження закупівельних цін, підвищення операційної ефективності і безпеки, прозорість закупівель, а також індивідуальне рішення в галузевому масштабі”, – додав директор з розвитку бізнесу APS SMART Олександр Бородай.


 

 

 
Олександр Бородай та Андрій Панкратов  під час Першої конференції з циклу “Збільшення прибутку в агробізнесі”

 


 

ТОП-5 критеріїв готовності агрокомпанії до експорту від консультанта ФАО Андрія Панкратова

Протягом останніх 4 років відмічається постійне зростання експорту аграрної продукції з України. В середньому даний показник складає 9% на рік, що є доволі суттєвим порівняно з іншими країнами, особливо в умовах, в яких сьогодні знаходиться економіка України. Про це заявив національний консультант Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Панкратов під час виступу на Першій конференції з циклу «Збільшення прибутків в агробізнесі», що відбулася 29 жовтня у Києві. Організатором заходу виступила агромедіа агенціяSAPIENZA.

Як зазначив консультант ФАО, якщо подивитись на географічну структуру експорту, то до 2014 р. його левова частина спрямовувалася до Росії. «Цього напрямку зараз немає. В той же час експорт в інші країни СНД більш менш стабільний. Тобто зростання експорту відбувається за рахунок інших країн світу і Україна в останні роки активно відкриває нові ринки збуту. За підсумками 2018 р. 43% українського обсягу агроекспорту надійшло до країн Азії, 32% – до ЄС, 13% – до країн Африки, 10% – до пострадянських країн та 2% до інших країн світу»,- навів статистичні дані Андрій Панкратов.

Описание: https://agri-gator.com.ua/wp-content/uploads/2019/10/Ieksport-1-300x169.jpg

На його думку дані позитивні показники працюють як певний мотиватор для кожного окремого виробника, які задаються питанням: якщо це може країна в цілому, то чому це не можу я?

Описание: https://agri-gator.com.ua/wp-content/uploads/2019/10/Eksport2-300x169.jpg

У своєму виступі Андрій Панкратов пояснив представникам агробізнесу коли саме треба замислюватися про початок експорту.

«Існує багато критеріїв, але враховуючи досвід ФАО з підтримки агроекспорту, я визначив основні з них. Власне, їх всього п’ять і якщо вони не лякають агровиробника, то він дійсно може замислюватися про експорт.

Перший критерій – це наявність обсягів для експорту. Я бачив багато рекомендацій. Наприклад, існує думка, що очікуваний дохід від експорту має складати від 500 тис. дол. Але ми з колегами бачили успішні приклади й з меншими обсягами. І наша планка – це наявність обсягів для експорту від 100 тис. дол. на рік. З меншим обсягом виходити на зовнішні ринки, напевно, вже складно, адже кожна тисяча доларів, що витрачена на експорт буде «з’їдати» відсотки від очікуваної вами маржі. Але від суми 100 тис. доларів вже можна думати, прораховувати можливості і навіть готуватися до експорту.

Наступний крок – це знання англійської мови. Насправді у п’ятірці необхідних критеріїв цей є чи не найголовніший. Без нього, нажаль, нікуди. Це підтверджує географічна структура експорту. До того ж нам треба шукати нові ринки реалізації продукції на яких не говорять українською чи російською мовами, а отже мова для переговорів буде саме англійська.

Третя рекомендація – це наявність у компанії спеціаліста зі знаннями та досвідом експорту.

Четвертий крок – створення веб-сайту компанії англійською. Насправді, це доволі прагматична річ, проте, як з’ясувалося її мають далеко не всі компанії, що хочуть вийти на зовнішні ринки. Сьогодні це дуже важливий елемент маркетингу. Навряд чи при безпосередньому спілкуванні з вами ваш покупець буде вислуховувати годинну розповідь про історію розвитку вашої компанії – йому легше це зробити, зайшовши на ваш сайт.

Також останнім важливим кроком на шляху підготовки до експорту є наявність сертифікатів безпеки та якості»,- пояснив Андрій Панкратов.

За його словами, якщо агробізнес відповідає вищеназваним критеріям, то вже можна безпосередньо переходити до вибору цільової країни, вивчення її ринку, адаптації експортної пропозиції до вимог обраного ринку та, власне, підготовки ресурсів компанії і процесів до здійснення експорту.


 


скачать dle 11.0фильмы бесплатно
Перегляди: 4 243
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ввійти на сайт під своїм логіном.




Ми в соцмережах:










Науково-виробничий журнал Техніка і технології АПК