Оптимізація закупівель дозволить знизити вартість продукту
У нинішній час насичений ринок змушує компанії шукати нові методи зниження собівартості продукту. Одним з них може стати оптимізація закупівель – розповів директор з розвитку бізнесу APS SMART Олександр Бородай під час Першої конференції з циклу "Збільшення прибутку в агробізнесі”, організованої агромеіа-агенцією SAPIENZA за підтримки Київського Міжнародного Контрактового ярмарку.
"В Україні спостерігається зростання економіки. Конкуренція посилюється, інвестиційний клімат залишається складним. Насичений ринок змушує компанії шукати способи зниження собівартості. При цьому споживач очікує високу якість продукту, жорстка конкуренція призводить до зниження рентабельності, а збільшувати продажі стає складніше.