Головна > Львівська філія Державної наукової установи «Український науково-дослідний інститут прогнозування та випробування техніки та технологій для сільськогосподарського виробництва імені Леоніда Погорілого»

 

 

Філія є правонаступницею Львівської Державної зональної машинно-випробувальної станції, яка була організована на підставі наказу МСГ СРСР за № 338 від 31.12.1958 року в Західній Україні на базі Магерівської ремонтно-технічної станції у Львівській області.

Зона діяльності Львівської філії  ̶ Західний регіон України (Львівська, Тернопільська, Закарпатська, Рівненська, Івано-Франківська, Чернівецька, Хмельницька і Волинська області).

 

Основні напрямки діяльності:

- наукова та науково-технічна експертиза та впровадження новітніх техніко-технологічних рішень для виробництва сільськогосподарської продукції, випробування комплексів машин і технологій;

- пропаганда та поширення знань за результатами науково-випробувальної діяльності;

- організація та проведення семінарів, конференцій, Днів поля за участю регіональних виробників і постачальників сільськогосподарської техніки;

- сертифікаційні випробування та випробування на відповідність вимогам технічних регламентів сільськогосподарської техніки згідно затвердженої галузі акредитації.

Випробувальна лабораторія філії акредитована Національним агентством акредитації України на технічну компетентність у сфері випробування машин сільськогосподарських, тракторів сільськогосподарських за вимогами ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (ISO/IEC 17025:2005), атестат акредитації № 2Н376 від 29 листопада 2013р.

 

 

Директор філії – Москаленко Олександр Дмитрович

Адреса: 80327, Львівська обл., Жовківський р-н,

смт. Магерів, вул. Л. Мартовича, 15

 

Е-mail lfilia@ukr. net
Тел. (03252)-46-274;
Факс. (03252)-46-234

 


 

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо)

 

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості  Код ДК 021-2015 (CPV) 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо), замовником здійснювались заходи передбачені «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Очікувана вартість становить        1 100 000,00 грн з ПДВ.

У відповідності до вимог пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовником також було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах АЗС постачальників, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.

Формування очікуваної вартості передбачає 5 етапів для більш повного та правильного вирахування ринкових цін, якими і керувався та на підставі, яких Замовник проводив розрахунок:

  1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах.

Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Отже, на цьому етапі замовник визначився з реальною потребою закупівлі товарів відповідно до виду діяльності та завдань на поточний рік.

  1. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик.

До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів. На цьому етапі здійснювалося безпосереднє формування технічних завдань/специфікацій/вимог до предмета закупівлі. Замовник чітко визначився, яким вимогам повинен відповідати товар, які характеристики містити та інше.

  1. Аналіз ринку.

На цьому етапі було використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах АЗС постачальників відповідної продукції, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволило визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Отже, на цьому етапі відбулося безпосереднє вивчення та аналіз конкурентного середовища. Порівняння поставок аналогічних товарів з аналогічним предметом закупівлі, визначення за якими цінами такі товари було поставлено, співставлення з необхідністю (потребами) замовника. Розуміння ринку постачання необхідних товарів дало змогу зрозуміти та розрахувати цінові рамки (нижню та верхню межу), які були встановлені замовником і від яких, відповідно було вирахувано очікувану вартість.

  1. Визначення вимог до умов поставки і оплати.

Вимоги до умов поставки і оплати було встановлено з урахуванням періоду запланованого використання товарів протягом року, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника. На цьому етапі встановлено істотні умови майбутнього договору на підставі вже наявної інформації, що була зібрана та встановлена на попередніх етапах. Замовнику вже було відомо суму бюджетних призначень на рік, а також строки протягом яких необхідно поставити товари.

  1. Визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі.

На завершальному етапі, відштовхуючись від усієї інформації, яка була надана замовнику відбувається сам процес розрахунку очікуваної вартості.

       Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Якісні та технічні характеристики заявленої кількості визначені з врахуванням потреб установи та оптимального співвідношення ціни та якості. Враховуючи наведене, замовник прийняв рішення щодо застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Бензин А-95, 10000 літр, Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80327, Україна, Львівська область, смт. Магерів, Наявність розгалуженої мережі АЗС/АЗК у м. Львові та Львівській області, а також на території України. Наявність АЗС на відстані не більше 30 км від смт. Магерів, вул.Л.Мартовича,15 (місце розташування Замовника)., Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023

Дизельне паливо, 10000 літр, Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80327, Україна, Львівська область, смт. Магерів, Наявність розгалуженої мережі АЗС/АЗК у м. Львові та Львівській області, а також на території України. Наявність АЗС на відстані не більше 30 км від смт. Магерів, вул.Л.Мартовича,15 (місце розташування Замовника)., Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023.

 

Обсяги та предмет закупівлі:

Код ДК 021-2015 (CPV) 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо)

№ з/п

Найменування товару

Кількість

Відповідність державним стандартам

1.

Дизельне паливо

10000 л

ДСТУ 7688:2015

2.

Бензин А-95

10000 л

ДСТУ 7687:2015

 

 

  1. Загальні умови:

2.1.Заправка автомобілів бензином А-95  здійснюватиметься по смарт-картках або скретч-картках (талонах). Учасник повинен забезпечити дійсність талонів протягом дії Договору на усіх АЗС/АЗК Продавця та/або АЗС/АЗК його партнерів.

2.2. Поставка дизельного палива здійснюється за заявкою Замовника за рахунок Постачальника наливом у ємності Замовника за адресою: смт.Магерів, вул.Л.Мартовича,15. Поставка дизельного палива талонами (у разі потреби Замовника) здійснюється за заявою Замовника у термін до 3-х робочих днів.

2.3.Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, поставка Товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Продавця.

2.4. При розрахунку вартості пропозиції враховується ціна предмету закупівлі відповідно до умов цієї Документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, в тому числі витрати на доставку, проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, страхування, тару, пакування, обов’язкові податки і збори тощо.

2.5. Граничний термін постачання – протягом 3-х робочих днів після отримання заявки-замовлення.

2.6. Наявність розгалуженої мережі АЗС/АЗК у м. Львові та Львівській області, а також на території України. Наявність АЗС на відстані не більше 30 км від смт. Магерів, вул.Л.Мартовича,15 (місце розташування Замовника).

2.7. Відпуск нафтопродуктів Замовнику здійснюється цілодобово по талонах, що є підставою для відвантаження нафтопродуктів з усіх АЗС/АЗК Продавця та/або АЗС/АЗК його партнерів. Заправка автотранспорту здійснюється відповідно до потреб Замовника.

2.8. При виявленні Покупцем дефектів талонів, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики нафтопродуктів, Постачальник повинен замінити талони в асортименті та кількості вказаній в письмовій заявці Покупця протягом трьох робочих днів.

 

 

 

Уповноважена особа                             Головенько Ірина Богданівна

 

 

 

 

 


 

 


Акт лісопатологічного обстеження насаджень

 

 

 

 

скачать софт
Повернутись назад