смт Дослідницьке,
вул. Інженерна, 5
044 290-43-49
ndipvt@ukr.net

Тестування пневматичних гальмівних систем сільськогосподарських причепів

Тестування пневматичних гальмівних систем сільськогосподарських причепів

В Європейському Союзі стосовно введення в обіг сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, причепів та змінних причіпних машин з 1 січня 2016 року запроваджено новий регламент ЄС – Regulation (EU) № 167/2013 щодо затвердження типу і нагляду за ринком сільськогосподарських та лісогосподарських транспортних засобів і п’ять делегованих регламентів Комісії ЄС, які встановлюють вимоги до складових частин, вузлів та характеристик тракторів, причепів, причіпних машин. Вимоги до гальмівних систем встановлені Делегованим регламентом Комісії ЄС № 2015/68.

Фахівцями УкрНДІПВТ ім. Л. Погорілого освоєно процедури проведення оцінки відповідності встановленим вимогам з використанням розробленого і виготовленого пневматичного імітатора гальмування та серійних засобів вимірювальної техніки для визначення основних показників ефективності пневматичних гальмівних систем сільськогосподарських причепів:

- ефективність гальмівної системи за холодних гальм (тест типу 0);

- втрату ефективності гальмівної системи за розігрітих гальм (тест типу 1);

- ефективність аварійного автоматичного гальмування;

- час спрацьовування гальм;

- потужність накопичувачів енергії.

 

Ефективність гальмування причіпного транспортного засобу під час тестів 0, І та автоматичного (аварійного гальмування) визначають на підставі коефіцієнта гальмування трактора з причіпним транспортним засобом при гальмуванні лише причіпного транспортного засобу. Двигун трактора повинен бути відключений під час випробування на гальмування, а гальмування здійснюють з використанням пневматичного імітатора гальмування (рис. 1).

Тестування пневматичних гальмівних систем сільськогосподарських причепів

 

Рисунок 1 – Встановлення імітатора гальмування на тракторі для проведення тестів 1, 0 та аварійного гальмування

 

Час спрацювання та потужність накопичувачів енергіїпричіпного транспортного засобу вимірють без трактора, застосувуючи імітатор, до якого приєднані з’єднувальні головки магістралі живлення, пневматичної магістралі керування (рис.2).

 

 

Тестування пневматичних гальмівних систем сільськогосподарських причепів

Рисунок 2 – Приєднання імітатора гальмування до бункера для визначення часу спрацьовування та потужності накопичувачів енергії

Таблиця - Результати визначення параметрів гальмівної системи причепа під час тестів типу 0, 1 та аварійного гальмування.

Параметр

Тест типу 0

Тест типу 0

Аварійний тест

Діапазон

середнє

діапазон

середнє

Діапазон

середнє

Сповільнення, dm(J), м/с2

1,79-3,24

2,56

2,09-2,56

2,31

1,89-2,24

2,08

Швидкість до гальмувания, км/год

35,7-42,2

40,6

39-41,7

40,0

37,6-42,2

39,7

Температура на гальмівних барабанах, оС

44-74

64,8

100-127

115

107-139

123

Тиск в гальмівній камері, кПа

300-550

416

300-560

428

300-510

392

Коефіцієнт гальмування тракторопоїзда Z R+M

0,18-0,33

0,26

0,21-0,26

0,23

0,19-0,23

0,21

Коефіцієнт гальмування причепа Z R

0,3-0,56

0,44

0,33-0,4

0,36

0,32-0,38

0,35

Співвідношення між коефіцієнтом гальмування бункера та тиском на з’єднувальній головці під час тесту типу 0, 1 та аварійного гальмування зображене на рисунках нижче.

Тестування пневматичних гальмівних систем сільськогосподарських причепів

Тестування пневматичних гальмівних систем сільськогосподарських причепів

Тестування пневматичних гальмівних систем сільськогосподарських причепів

 

Інститутом проведено випробування з оцінки відповідності 4 типів причепів вітчизняного виробництва, за результатами яких Латвійський центр сертифікації видав європейські сертифікати затвердження типу.

 

 

скачать dle 11.0фильмы бесплатно
Перегляди: 92
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або ввійти на сайт під своїм логіном.








Ми на Facebook

Науково-виробничий журнал Техніка і технології АПК
  • Анализ сайта
  • Анализ сайта
    Яндекс.Метрика
  • Анализ сайта